1.İşin Niteliği ve Yeri
Okulumuz İTO Hüma Hatun İmam Hatip Ortaokulu Müdürlüğü öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanan öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25.10.2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.
Servis İhalesi 3 (üç) yıl (2024 – 2025, 2025-2026 ve 2026-2027) Eğitim Öğretim yılı için gerçekleştirilecektir.
2.Şartnamenin ve eklerinin nereden ve hangi şartlarda alınacağı
Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 21.08.2024– 04.09.2024 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.
3. Evrakların Komisyona Teslimi
İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (04/09/2024 Çarşamba Günü Saat 17:00 ) servis taşıma için istenen evraklarını komisyona elden tutanakla teslim eder. Bu tarihten sonraki başvurular dikkate alınmayacaktır. Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
4. Servis aracı tesbiti işinin yapılma yeri, tarihi ve saati
Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 05.09.2024 Perşembe Günü Saat 14:00 'te okulumuz konferans salonunda yapılacaktır.
5.Taşıyıcı Araç sayısı yaklaşık 400 öğrenci üzerinden hesaplama yapılarak tespit işlemi yapılacaktır.
6. OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENEN BELGELER
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenen belgeler şunlardır.
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi
b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge
c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.
e) Taşıma yapacağı araçların düzgün okunaklı çekilmiş ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu (Resim olarak çıkarılmış ve okunması güç olan evraklar kabul edilmeyecektir.)
f) Taşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun, gerekli izin belgeleri ve taşıyıcı firma tarafından kiralık servis araçları ile yapılan araç kiralama sözleşmeleri
g) Taşımacın servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi
ı) Okul idaresinden alınacak belge kontrol tutanağı
NOT:
1-İstenilen belgeler firma ya da şirket yetkilisi tarafından (yetki belgesi gösterilerek ) kapalı bir zarf içinde komisyona tutanakla teslim edilmelidir.
2-Dosya içindeki evrakların fotokopilerinin okunaklı, duyurularda belirtilen formun doldurulması ve dosya tesliminde Komisyona teslim edilmesi gerekmektedir.
Adres:
BAŞAK MAH. TUNALI CAD. No 2/3 BAŞAKŞEHİR/İSTANBUL
Telefon
02124886622